DIVENDRES 20 D’ABRIL (matí) | El canvi de paradigma de les empreses d’automoció degut al nou model de societat.
Gairebé totes les marques han fet una clara aposta pel vehicle elèctric. En alguns casos, proposen l’obertura de plantes per a la seva fabricació en el futur. El nou model de societat reclamarà un canvi de paradigma també en les empreses d’automoció.
El sistema de venda de les marques ha canviat i encara ho farà més. El concessionari i la botiga tradicional donaran pas a espais multidisciplinaris com els que ja projecten algunes marques en les seves recents i futures obertures, amb l’objectiu de vendre la imatge de la marca en localitzacions referents de les grans ciutats. S’intueix que la figura del venedor també canviarà, convertint-se en un gestor de mobilitat.
PROGRAMA
10.00 h: El nou paper de les marques com a prestadores de servei de mobilitat, en què consisteix? A càrrec d’Agustín Muñoa, director de Vehicle Elèctric i Mobilitat de Renault Iberia.
10.30 h: Les flagships, les noves stores i espais són una necessitat en la nova visió de la venda? A càrrec de David Ortega, professor i director del programa Executive Education d’EADA i consultor extern.
11.00 h: Pausa cafè.
11.30 h: La (re)volució de les bateries: de conillets que duren i duren a cotxes de 0 a 100 en 2,7 segons. A càrrec de Pedro Gómez Romero, Group Leader de NEO-Energy i professor de l’Institut català de Nanociència i Nanotecnologia.
12.00 h: La fabricació de la bateria. A càrrec de Sergi Tomás, Project Manager de Millor Battery.
12.30 h: El desús absolut o mort de la bateria, el seu reciclatge final. A càrrec de Meritxell Barroso, directora d’AETRAC (Associació d’empreses de tractament de vehicles fora del seu ús de Catalunya).
13.00 h: Com pot impactar una innovació com el vehicle elèctric en la societat i l’economia. A càrrec de Joan Comellas, EV Charging Division Manager Circontrol.
13.30 h: Debat obert entre assistents i ponents.